Klubben er en ungdomsklub for 6.-8. Klasse

Klubben i Skave hører til på Skave skole og i multihallen. Klubben er åben om onsdagen fra kl. 19-21.30, og kører fra først i september til midt i juni.
At gå i klub handler om at komme og hygge sig, snakke, spille, høre musik, gå i hallen, handle i kiosken og meget mere.
Der er ikke noget skema eller nogen aktiviteter, som man skal deltage i - man kan bare hænge ud og være sammen.

Det koster 100,- om året at være medlem af klubben, og man bestemmer selv, hvor ofte man kommer.

Klubben er drevet af en gruppe voksne, som er de ansvarlige i klubben.
Der vil altid være 2-3 voksne tilstede på en klubaften. De voksne er frivillige og ulønnede, og de tager ikke ansvaret for, om de unge bliver i klubben, eller hvornår de kommer og går. Dette er forældrenes ansvar, ligesom de unges gøren og laden udenfor klubben og klubtiden også alene er forældrenes ansvar.
Klubpersonalet er ansvarlige for at holde ro og orden i selve klubben. Ved overtrædelse af reglerne vil klubpersonalet tage kontakt til forældrene.

Har man spørgsmå, er kontaktperson for klubpersonalet:
- Henny Hedegaard Jensen tlf. 2896 9156

Der må ikke medbringes eller indtages alkohol, energidrik, ryges eller bruges snus i klubben.

VELKOMMEN TIL SKAVE OG HOGAGER

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk